კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ტექსტზე მუშაობა
|
ვერ კითხულობს კარგად, ვერ თარგმნის, არ იცის
სიტყვების მნიშვნელობა.
|
შედარებით კარგად კითხულობს, იცის ზოგიერთი სიტყვის მნიშვნელობა, უჭირს
ტექსტის თარგმნა.
|
მეტ-ნაკლებად კითხულობს და თარგმნის ტექსტს, იცის უცხო სიტყვები საშუალო
დონეზე.
|
ტექსტს კარგად კითხულობს და თარგმნის, ზოგჯერ შეცდომებით, სიტყვების უმეტესობა კარგად იცის.
|
ყველაფერი იცის, რაც გაკვეთილს შეეხება, კითხვა, თარგმნა, შეუძლია ტექსტის მოკლე შინაარსის გადმოცემა,
იცის ყველა უცხო სიტყვა.
|
საშინაო დავალების შემოწმება
|
არ აქვს შესრულებული ან არ შეესაბამება მიცემულ დავალებას.
|
ზოგიერთი კომპონენტი არ აქვს შესრულებული დავალებაში.
|
ძალიან ზედაპირულად აქვს შესრულებული.
|
დავალება შესრულებული აქვს, თუცა რამდენიმე შეცდომაა დაშვებული.
|
დავალება სრულყოფილად არის შესრულებული.
|
ახალი სიტყვების გამოყენებით წინადადებების შექმნა
|
არ იცის ახალი სიტყვების მნიშვნელობა.
|
იცის ზოგიერთი ახალი სიტყვა.
|
ახალი სიტყვები იცის მაგრამ ვერ ადგენს წინადადებებს.
|
ახალი სიტყვები კარგად იცის და წინადადებების შედგენისას უშვებს შეცდომებს.
|
ყველა სიტყვა იცის და უშეცდომოდ,
კარგად ადგენს წინადადებებს.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment